Google alkalmazások

Tapasztalatunk szerint egy szervezetnek, csoportnak a munkahatékonyságát jelentősen befolyásolja a kommunikáció minősége. A személyes kommunikáción túl – amit természetesen nem lehet helyettesíteni – nagyon sokat tudnak ehhez a minőséghez hozzáadni az online közös munka felületek!
Mi évek óta használjuk a közös munkához a Google ingyenesen használható alkalmazásait, amit mi közös munkafelületeknek nevezünk. Ezért saját tapasztalatból mondhatjuk, hogy ezen felületek használata jelentősen hatékonyabbá teszi egy csoport munkáját mind a tervezés, szervezés, mind a megvalósítás szakaszában.

Ha felmerül egy új projekt, egy közös feladat, akkor nálunk már szállóige „…és ki hozza létre a közös doksiját?”

Néhány példa az alkalmazásukra a mi gyakorlatunkból:
  • A pályázatírás mindig egy a felhívás kivonatát tartalmazó közös dokumentummal kezdődik, amely mindenki számára átláthatóbbá teszi a pályázati kritériumokat, a necces pontokat.
  • A pályázatok adatlapját közös dokumentumba töltjük fel (akkor is ha elektronikus felületen van az űrlap), majd beosztjuk, hogy ki melyik részt írja meg. Ezáltal hatékonyabban össze tudunk dolgozni, hiszen mindenki azonnal látja a másik által megírt részt. Gyakran rendezünk közös pályázatírásokat úgy, hogy egy időben többen is írják a pályázatot, így azonnal valós időben látva, hogy a másik mit ír, lehet egymástól kérdezni (pl. a közös doksi chat felületén), vagy akár a google hangout segítségével tudunk konferenciában konzultálni, ha egy nehezebb kérdés merül fel. Ezzel együtt nem elhanyagolható előnye ennek a módszernek, hogy mindenki látja, hogy hol tartunk, így egymást motiváljuk az írásra. Ami talán a legfontosabb, hogy nem kell a különböző verziókat e-mailben egymásnak küldözgetni, mindig csak egy verzió van, és azt mindenki rögtön látja, és jelentősen csökken a hibalehetőség.
  • A stáb megbeszélésekre szintén közös dokumentumban gyűjtjük a napirendeket, tehát mindenki, aki ott van, tudja, milyen témákról fogunk beszélni, sőt, akár előzetesen kérdéseket tehet fel ezzel kapcsolatban. Vagy akár a napirend beírója csatolni tud különböző dokumentumokat, melyek segítik a téma megbeszélését. A megbeszélés során ebbe a közös dokumentumba jegyzetelünk, így rögtön kész is van az emlékeztető, melyet nem kell külön kiküldeni mindenkinek, hiszen bármikor eléri az online felületen.
  • A stábon is úgy egyeztetünk időpontot, hogy az egyik irodai gépen bekattintjuk mindenki naptárját, így pillanatok alatt kiderül, hol vannak az első mindenkinek szabad napok. Ha megvan az időpont, akkor aki a gépnél ül, azonnal létrehozza az eseményt, és meghív mindenkit rá. Így senki nem felejti el, hiszen ez azonnal megjelenik a naptárjában.
A fenti példák jól mutatják, milyen sokrétűen lehet használni a Google felületeket, és ezzel még messze nem merítettük ki ezeknek az eszközöknek az alkalmazási lehetőségeit. Amennyiben tehát minőségi ugrást akarsz elérni a szervezeten belüli közös munkában, kommunikációban, akkor gyere el erre az 1 napos képzésre.

Ezen az 1 napos képzésen az alábbi alkalmazások használatára tanítjuk meg a résztvevőket:
  • Gmail és címtár – a google levelező kliense sok trükkös, a levelezésedet átláthatóbbá, hatékonyabbá tevő szolgáltatással
  • Google talk és hangout  - chat-elésre, konferencia beszélgetésekre, képernyő megosztásra, online képzésekre
  • Google teendők – a levelezésből egyből generálható teendő lista, amiből később megnyithatod a feladathoz kapcsolódó levelet
  • Google naptár – megosztva egymással a naptárainkat, döbbenetesen leegyszerűsödik az időpont egyeztetés, és az eseményekhez megjegyzéseket, emlékeztetőt (akár ingyenes SMS formájában), dokumentumokat csatolhatsz, így minden ott van, ami az esemény szervezéséhez kell
  • Google drive és közös dokumentum – bármilyen kiterjesztésű fájlt (képet, szöveges dokumentumot, táblázatokat, videót,) megoszthatsz a csapatoddal (5Gb-ig ingyenesen), ezenkívül végtelen számú közös dokumentumot hozhatsz létre és mindezt a megszokott fájlkezelődből is tudod használni.
A tréning gyakorlat orientált, a résztvevők aktív bevonásával történik a tanulás.
A képzésen megszerzett ismeretek a nonprofit és forprofit szektorban egyaránt alkalmazhatók.

A képzés időtartama
1 nap (8 óra)

A képzés helyszíne
A képzésre az egész ország területéről várjuk a jelentkezőket. A helyszín kiválasztása a jelentkezők számától és lakóhelyétől függően történik majd, ennek függvényében Nyíregyházán, és/vagy Budapesten kerül megrendezésre.
 
A képzés indulásának ideje
A képzést minimum 12 fő jelentkezése esetén indítjuk, a csoporttal előre egyeztetett időpontban. A jelentkezéseket mindaddig fenntartjuk, amíg a szükséges minimális létszám be nem telt.
 
A képzés díja
A képzés díja bruttó 10.000 Ft
Ez tartalmazza a tréning díját, az elektronikus képzési anyagokat, a szünetekben felszolgált kávét, teát, üdítőt aprósüteményt, gyümölcsöt. Az ebédet nincs benne a képzési díjban.
Amennyiben étkezés, szállás igény van, annak megszervezésében tudunk segíteni!

Kedvezmények
Szervezz be új résztvevőket! Minden általad beszervezett résztvevőért 5% kedvezményt kapsz! Amennyiben egy jelentkező a jelentkezési lapján általa beszervezett résztvevőt is feltüntet, és az a résztvevő jelentkezik és befizeti a képzési díjat, akkor 5% kedvezményt kap a beszervezett résztvevőért!
Amennyiben a jelentkezésedet követően találsz új résztvevőt, akkor emailon tudod Őt regisztráltatni, mint beszervezett jelentkezőt! Küldj emailt a következő címre:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Pénzvisszafizetési garancia
Tudjuk, hogy sok képzéssel lehet találkozni ma a piacon, és azzal is tisztában vagyunk, hogy jól át kell gondolni, hogy ezek közül ki melyiket választja. Trénereink tapasztalatai, illetve a kapott visszajelzések alapján biztosak vagyunk abban, hogy aki részt vesz a képzésünkön, nem fog benne csalódni. Erre személyes garanciát is vállalunk! De ha a képzési alkalom után mégis úgy érzed, hogy elégedetlen vagy a minőséggel, nem azt kaptad, amit ígértünk, és ezt a személyes egyeztetés során érdemben megindoklod, akkor a képzés díját 100%-ban visszautaljuk, így nem vállalsz kockázatot. Mi bízunk a munkánk minőségében, bízzon bennünk Te is!

A trénerek
Vágvölgyi Gusztáv (Pabló) és Szép Éva
 
További kérdések és a jelentkezés módja
Az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. email címen a képzéssel kapcsolatos kérdésekre készséggel válaszolunk írásban, illetve ha megadod elérhetőségedet, munkatársunk visszahív.